۱۳۸۹ فروردین ۲۵, چهارشنبه

sms سرکاری

اون چیه اولش منم دومش تویی آخرش زبون داره؟ . . . . . . . گل گاو زبون !!!!!!!!
----
آب دماغتیم...آنتی هیستامین بخور ، فنا شیم!!!
----
خوردن شیرینی خیلی راحته
خواندن داستان شیرین خیلی راحته
اما پیداکردن دوست شیرین خیلی سخته!
میگماااا تو چطوری منو پیدا کردی؟
----
پنج راه برای فراموش کردن اونی که خیلی دوستش داری:...............................................دنبال چی میگردی؟؟؟ .......میکشمت اگه بخوای فراموشم کنی!!!
----
زندگی اقیانوسه اهداف ما هم جزیره است ما برای رسیدن به جزیره باید تو اقیانوس هی پارو بزنیم و هی پارو بزنیم .....چرا داری اس ام اس می خونی ؟؟؟؟ پارو بزن!!!
----
به اندازه تمام سلولهای بدنم دوستت دارم.................................... (از طرف یک تک سلولی) شوخی کردم دیونه تو که می دونی نفس منی.................................. ( ازطرف یک مرده )
----
زبونی که به کسی نگه دوست دارم به درد لیسیدن بستنی قیفی می خوره! پس دووووووووس.........ولش کن بستنیش خوش مزه تـــــــــره!
----
Alo...sal,.,,.k...i,.,.,.c...,r..ba..,M......,p.. شرمنده این اس ام اس انتن نداد وگرنه کلی می خندیدی
----

امروز روز ارسال اس ام اس به مزخرف‌ترین دوست دنیاست، تو هم مثل من این اس ام اس رو به مزخرف‌ترین دوستت بفرست!
----
L: لنگه ی تو پیدا نمی شه .

O : عمرمی

V : وجودمی

E: انگار اس ام اس و اشتباه فرستادم . ببخشید
----
4

4

4

4

*

*

*

*

هرچی بری ۵ نمیشه ! چون خیلی چاکریم !!!
----
جیگرم ، نفسم ، همسرم ، همدستم و همپام درد می کنه ! یه دکتر خوب سراغ نداری !
----
تو را به اندازه ی تمام ساعت هایی كه به عكست نگاه می كنم دوست دارم. از طرف عاشق دل خسته ات كور مادرزاد
----
زندگی به من دو چیز آموخت که هیچ کدام به تو ربطی ندارد !
----
از گوسفنده می پرسن سیستم دستشویی رفتن شما چیست ؟
میگه سبک گروه آریان ......... دونه دونه دونه دونه دونه
----
آب و هوای چشمات چیزی مثل کویره ، هرکس اسیرش بشه بدون شک میمیره
----
من ساده رو بگو دل به کسی باخته بودم ، روی دریا خونه ای مقوایی ساخته بودم .
----
:…::.::”::”"..”"”:::”…”"”"”.”.:::”.”:”:”:…”:”.”:.”:”:

کاش کور بودی می فهمیدی چی نوشتم !
----
یه باب خانه در شمال شهر به مساحت ۴۵۰ متر مفید، سونا، استخر،

جکوزی و با دید بسیار عالی به خدا خوشبختی نمیاره برو سر خونه و زندگیت !
----
ما که با میتی‌کومان و پسر شجاع بزرگ شدیم، شدیم این !

وای به حال اینایی که دارن با عمو پورنگ و خاله شادونه بزرگ می‌شن !!!
----
ای کاش باران بودم تا غبار از صورتت می شستم

خودت که سال به سال صورتت رو نمی شوری !!!
----
نصیحت غضنفر به پسرش : هیچ وقت زن نگیر و به پسرت هم بگو زن نگیره !!!
----
روی چشم های من جا داری: . . . . . . عینک ته استکانی . . . !
----
تو باغ دلم: . . . . تو تنهایی . . . . تنهای تنها . . . . پس سعی کن درست به گل ها آب بدی تنها آفتابه موجود!

هیچ نظری موجود نیست: