۱۳۸۹ فروردین ۲۸, شنبه

اس ام اس لاتی

کلنگتم عمله !!
----
به لوتی میگم : آب بده دریا میده ، میگم گل بده گلستان میده ، میگم معرفت و دوستی بده همش شماره تو رو میده !!
----
پدال دنده موتورتیم با پا بزن تو سرمونو خلاصمون کن
----
ديروز روز جهاني آوارگان بود، توقع داشتم يه
تشکر خشک و خالي از ما ميکردي که يه عمريه آوارتيم
----

الهی میدون بشی…وانت بشم …دورت بگردم!
----
آبمیوه صداتم ، چرخ کرده نگاتم ، قربون اون چشاتم ،

کشته خندهاتم ، من مرده حیاتم ، تا عمر دارم فداتم ،

بعد از مرگم خاک پاتم ، تا هستی خاطرخاتم
----
چروک لباستم اتوو بزنی فنا شدم
سوراخ جورابتم کوک بزنی هلاک شدم!!
----
علف زیر پاتیم.

یه وقت خر نشی بخوریمون!!!
----
به سلامتیه رفیقایی که تو دریای مردونگی غرق میشن

ولی از رو پل نامردی رد نمیشن
----
هی لوتی سه راه بیشتر نداری:

۱ـ با من باشی

۲- با تو باشم

۳- توافق کنیم که با هم باشیم!
----
به سلامتی رفیقی که وقتی میره رو ترازو، معرفتش از وزنش بیشتره
----
ذغال قلیونتم رفیق! میسوزم تا بسازمت!!!
----

این منم دادا ( a )
اینم شومایی ( A )
گرفتی مطلبو ؟
دادا منظورم اینه که کوچیکتیم
----
غم تو چشاتم … گریه کنی غرق میشم !
چشام کورشه تا غمتو نبینم انگوری !
----
لوطی تو برو لقمه خود گاز بزن

کم پشت سر خلق خدا ساز بزن !
----
چاک لباتم بخند فنا شیم

هیچ نظری موجود نیست: