۱۳۸۹ فروردین ۲۰, جمعه

اس ام اس در پیت

من می خوام خودکشی کنم! الان نشستم تو گلدون! یادت باشه بهم آب ندی!
----
مردها و زنها در یک مورد دست کم اتفاق نظر دارند.اینکه, هیچ کدام به زنها اعتماد ندارند
----
فدای رفیقی كه گاهی رو طاقچه دلش



روی مارو هم یه دستمال می كشه
----
طلسم عشوه‌هایت گشته باطل

ندارد هیچ تاثیری در این دل
----
تو سیب سرخ کدامین درخت پرتقالی

که هر دانه انارت به سرخی گیلاس های درخت موز است


ای گلابی من .
----
مردها مثل « مخلوط کن » هستند
در هر خانه یکی از آنها هست ولی نمیدانید به چه درد میخورد
----
10،20،30،40،50،60،70،80،90،100
.
.
.
بیام؟
.
.
.
کجا قایم شدی؟
.
.
آهان پیدات کردم
.
.
.
+"""+.+"""+
+ اینجایی +
" . "
+. .+
+.+
----
اگه تو با من باشی ، چراغ خونه ام باشی

:

:

:

اونقدر روشن و خاموشت می کنم تا بسوزی!!!!

----
برای اینکه با یک مرد شاد باشید باید او را کاملا درک کنید و کمی دوست داشته باشید

*

برای اینکه با یک زن شاد باشید باید او را کاملا دوست داشته باشید و اصلا سعی نکنید که او را درک کنید
----
یک زن نگران آینده است تا زمانی که شوهر کند

*

یک مرد هرگز نگران آینده نیست تا زمانی که زن بگیرد

*

یک مرد موفق مردیست که درآمدش بیشتر از مبلغی باشد که زنش خرج می کند

*

یک زن موفق زنیست که بتواند چنین مردی را پیدا کند
----
میگن اونایی که جلوی سرشون کچله، خیلی فکر میکنن. اونایی که پشت سرشون کچله، باهوشن. اونایی که هم جلوی سرشون و هم پشت سرشون کچله، فکر میکنن باهوشن. (حالا شما از کدوم دسته هستین؟)
----
ديگه نزديك من نيا!
نزن،ديگه نزديكه من SMS نزن،ديگه Tel نده،ديگه سلام نكن، ديگه Off ديگه به من
نيا،ديگه.................... آخه من مرض قند دارم دكتر گفته از شيريني مثل تو بايد دوري كنم
----
در صورت نداشتن جوک جدید می توانید عکس خود را برای ما بفرستید تا بخندیم!
----
سلام , خوبی ؟

مامانت خونه س ؟
.
.
.
.
مامانم با مامانت کار داره !


( ستاد شاد سازی دختران دم بخت ! )

هیچ نظری موجود نیست: