۱۳۸۹ فروردین ۲۳, دوشنبه

sms عاشقانه

MARAb-T920b
این طوری نمی تونی بخونیش، برو بگیرش جلوی آینه.
----
یک نظر در خود فکن تا کیستی؟
عاشقی مستی خماری چیستی؟
جام هستی را بزن بر نیستی
هر چه هستی بامرامی بیستی
----
وصیت کردم بعد مرگم قلبمو اهدا کنن. اما گفتن اجازه صاحبش لازمه. اجازه می دی؟
----
دوستت دارم نه در هوس / دوستت دارم نه در قفس

دوستت دارم تا آخرین نفس . . .
----
قلبی كه فراموشت كند،قلب من نیست.هرگز فراموش كردنت در فكر من نیست
----
آسمونی یا زمینی؟هرچه هستی نازنینی،توی قلب كوچك من هنوزم عزیزترینی
----
پا برهنه می خوامت تا بدونی هیچ ریگی به کفشم نیست !
----
باغبون برای داشتن یه گل سرخ ، نوکری هزار تا خارو میکنه ، باغبونتم گلم !
----
بمون بگو چکار کنم ، دنیا پر از درد و غمه ، تموم زندگیم تویی ، تو هم که اخمات تو همه !
----
شعله محبت را مبادا خاموش کنی
دوریت عادت بشه ما را فراموش کنی
----
یه دنیا فدای هر چی دل مهربونه ، صد دل فدای هرکی این اس ام اس رو می خونه
----
دوباره فال حافظ و دوباره تو فالمی ، همیشه در خیالتم اگرچه بی خیالمی

هیچ نظری موجود نیست: