۱۳۸۹ شهریور ۱۷, چهارشنبه

sms دوستانه

گر چه ما را نکنى یاد، ولى ما هستیم
دل به پیامى که نمی دى بستیم!
----
روزی سپری شد به امیدی که شب آید
شب آمد و دیدم به دلم تاب و تب آمد
ای دوست دعا کن من دیوانه مبادا
در حسرت دیدار تو جانم به لب آید
----
نفس باد صبا
عشق از جنس طلا
دوری و دفع بلا
یاری از سوی خدا
همه تقدیم شما
----
خواستم زیبا گلی را زینت خاطر کنم
دیدم اندر خاطرم جز تو گلی زیبا نبود
----
ساز گلهای دلم آهنگ توست
حس نکردی یک نفر دلتنگ توست؟

اگر پروانه بودم می پریدم / همین حالا حضورت می رسیدم

ولی پروانه نیستم پر ندارم / دلم تنگ است ولی چاره ندارم . . .
----
زندگی مثل مردابه ، شاید زیبا نباشه اما میشه توش نیلوفری مثل تو رو پیدا کرد . . .
----
دترعزمیسزادتوم

همون “دوستت دارم عزیزمه”

که کلماتش برای سریعتر رسیدن به تو ، از سر و کول همدیگه بالا رفتن !
----
یادت نره که یاد تو همیشه همراه منه / یادت نره که خواستنت مثل نفس کشیدنه

یادت نره که آینه از طپش تو روشنه / یادت نره نبودنت جونمو آتیش میزنه . . .
----
دانى که چه ها چه ها چه ها می خواهم؟
وصل تو من بى سر و پا می خواهم
فریاد و فغان و ناله ام دانى چیست؟
یعنى که تو را تو را تو را می خواهم.
----
گلهای‎ بهشت‎ سایبانت
یک‎ دسته‎ ستاره‎ ارمغانت
یک‎ باغ‎ پر از گلهای‎ نرگس
تقدیم‎ به‎ قلب‎ مهربانت‎.
----
اگه 1 روز 1 شاپرک
تو خونتون کشید سرک
یه خرده یاد من بیفت
نگو ولش کن به درک
----
آنان که ز ما دور ولی در دل و جانند
بسیار گرامی تر از آنند که دانند!
----
یه دل دارم کبابته
هر جا باشی به یادته
اگر چه بی خیالمی
ولی دلم خرابته

هیچ نظری موجود نیست: