۱۳۸۹ شهریور ۱۳, شنبه

sms باحال جدید

قیمت خودکار 300 تومن. قیمت غلط گیر 800 تومن همیشه برای پاک کردن اشتباهات هزینه بیشتری باید پرداخت کرد .
----
طبق آخرین آمار پر جمعیت ترین جای دنیا
.
.
.
قلب پسرهاست !
----

کسی که خیلی دوستت داره همیشه نگرانته ، به خاطر همین بیشتر از این که بگه دوست دارم میگه مواظب خودت باش.
----
هیچ کس تنها نیست...

.

.

ارواح عمه ات
----
نگاه عاشقانه ات ؛ وقتی که قهر می کنی .

.

.

مثل پیدا کردن دو هراز تومانی توی جیب پُشت شلوار لی قدیمی !
----
سلام خوبی ؟ خیلی دلم برات تنگ شده

آنقدر که از دوریت میخوام گریه کنم

اما وقتی قیافت یادم میاد خندم میگیره !
----
هر كسي بهت نگاه كردعاشقت نيست ، شايد اشتباه گرفته يا ممكنه الاغش گم شده باشه!!
----
سه نفرتو قلب من جا دارن :

۱-خدا

۲-مادرم

۳-پدرم

آخى تونیستى!!؟
----
...................این پیام به دلیل سن کم شماسانسور شده است
----
نگی به ک30
خیلی نف30
از هر کی بپر30
به این جمله می‌ر30
که واسه من همه ک30

هیچ نظری موجود نیست: