۱۳۸۹ خرداد ۵, چهارشنبه

اس ام اس های زیبا

باغ وحش تصمیم گرفته خرهای سرگردون رو جمع آوری کنه
چند روز خودتو مخفی کن.
----
پروانه اگر سوخت به جهنم! می خواست دور شمع فیت فیت نکنه!
----
شمعت بودم و سوختم، ولی تو پروانه بودی و تا جیز شدی فلنگو بستی!
----
سلام، تا نیم ساعت دیگه برای شام میایم خونه تون.
(ستاد ایجاد رعب و وحشت میان خسیس ها!)
----
مشترک گرامی این اس ام اس حذف شد

.
.

.

ظاهرا فرستند قصد سرکار گذاشتن شما را داشته
.
.
.
.
----
تک زنگ چیست؟





با خبر شدن دو گدا از هم!
----
دختری هستم 20 ساله خوشکل خوشتیپ با کلاس تحصیل کرده پولدار قصد ازدواج با کسی رو ندارم . اینا رو گفتم دلتون بسوزه !
----
اگه نمیزاری بوست کنم اگه نمیزاری نازت کنم اگه نمیزاری بغلت کنم حداقل بزار جیگرتو بخورم که . . آخه من جیگر گوسفند خیلی دوست دارم
----
*???*#دوستت دارم*#



.



.



.



شارژجديد قلب
----
یه شب ستاره آرزو ها از آسمون اومد پایین گفت : یه آرزو بکن

منم تو رو خواستم

گفت نمیشه

گفتم چرا ؟

گفت : ما تو جنس بنجل نیستیم !!!
----
برو پائین خیلی با حاله
.
.
.
.
باحال باحال باحال باحال باحال
باحال باحال باحال باحال باحال
باحال باحال باحال باحال باحال
باحال باحال باحال باحال باحال
----
امروز جمعه هست ، گفتم یادی از اموات کرده باشیم، چطوری؟
----
تکنولوژی پیشرفت کرده ، قبلا در میزدن فرار می کردن ، حالا اس ام اس میزنن درمیرن
----
می خواستم ببینم مسئول ارسال اس ام اس تو مخابرات سرکارش هست یا جیم زده !
تو راحت باش

هیچ نظری موجود نیست: