۱۳۸۹ اردیبهشت ۱۴, سه‌شنبه

جوک خیلی خنده دار

حیف نون برق خونشون میره یه قابلمه بر میداره می ره در خونه غضنفر می گه یه کمی برق داری بدی من ، غضنفر می گه خاک تو سرت بی خود نیست بهت می گن حیف نون برو یه قابلمه پلاستیکی بیار برق نگیردت.
----

یه جمله ای هست که می گه :

همه خانم ها خوشگل اند فقط بعضی هاشون بلد نیستند آرایش کنند!
----
یارو همش لباس مشکی می پوشیده دوستاش بهش میگن چرا همش مشکی می پوشی؟
میگه : آخه من ختم روزگارم!!!
----
به یکی میگن : سگتون بچه مارو گاز گرفته . میگه : اولا سگ ما گاز
----



نمیگیره دوما سگ ما بسته است سوما ما اصلا سگ نداریم !!
----
یه بنده ی خدایی شب خواب میبینه داره ماکارونی میخوره صبح بلند میشه



میبینه کش شلوارش نیست !!!
----
دكتر: آقا جان! بفرماييد بيماري شما چيست؟
بيمار: هر چه شما صلاح
بدانيد.
----
به حیف نون ميگن چي شد كه زن گرفتي؟ ميگه راستش ما ديديم تو زندگي هيچي نشديم، گفتيم لااقل داماد بشيم
----
یارو ازطبقه بيستم ميافته پايين.مردم دورش جمع ميشن.
ميگن چي شده؟
ميگه : والا نميدونم منم الان رسيدم.

----

آيا ميدانستيد که بزبزه قندي اولين بز ديابتي تاريخ است !
----
یه روز یه دیوونه داشته با خودش میخندیده بهش میگن چرا داری میخندی میگه یه جک به خودم گفتم خیلی باحال بود تا حالا نشنیده بودم.

----
حیف نون رو براي اولين بار مي برند توي هلي کوپتر ، توي آسمان از سمت چپي اش مي پرسه : شما گرمتونه ؟
طرف مي گه : نه
از سمت راستي اش مي پرسه شما گرمتونه ؟
اون يکي هم مي گه نه
بعد حیف نون بلند مي گه : آقاي خلبان هيچ کس گرمش نيست. اون پنکه سقفي رو خاموشش کن !

هیچ نظری موجود نیست: