۱۳۸۹ اردیبهشت ۲۸, سه‌شنبه

اس ام اس خوب

یه خره عکس خودشو تو اب میبینه .میگه چقدر شبیه اونی ام که داره این

اس ام اس رومی خونه
----
خیلی دلم میخواد برات بمیرم ولی خودت میدونی پهلوانان هرگز نمیمیرند..
----
در کوچه های عشق دنبال تو می گشتم ، حقیقت شب بود ، ترسیدم ، برگشتم!
----
گل نچینید ، مراقب بچه ها هم باشید تا گل ها را نچینند ، شهردار نیستم فقط نگران خودم هستم....
----
فردا روز میراث فرهنگیه ، عتیقه روزت مبارک
----
میدونستی بی مغزها سکته مغزی نمی کنند؟ واقعا خوش به حالت!!!
----
پسري بودم كه اسم نداشت بادختري اشنا شدم كه وجود نداشت به شهري رفتم كه ادم نداشت به رستوراني رفتم كه غذا نداشت باقاشق چنگالي غذا خوردم كه دسته نداشت غذاي خوردم كه مزه نداشت ولي خدا وكيلي سركار گزاشتن تو خيلي مزه داشت.
----
عربی که بلدی !؟

” ینم بلق رد هشیمه “

بلد نیستی از آخر بخون !
----
قورباغه با یه اردک ازدواج میکنه ... اگه گفتی بچشون چی میشه ؟ ... بچه دار نمیشن ... تو رو خدا براشون دعا کن و این رو واسه 10 نفر بفرست تا امشب یه خبر خوب بهت برسه .. لطفاً کوتاهی نکن. یه نفر نفرستاد بچش قورباغه شد
----
موردي براي نمايش نيست.
.
.
.
.

مشترك گرامي اين اس ام اس حذف شد
ظاهرا فرستند قصد سركار گذاشتن شما را داشته
----
اینجا برای از تو نوشتن فضا کم است
----
خودت را پهن کن روی بند رخت؛ آفتابت می شوم
----
قرار بود عاشق كسي باشم كه وعده هايش تو خالي نباشند اما تو چي؟
.
.
.
وعده باد، مفت و زياد، حرف هاي بد، مخ منو زد، موي بلند، روي سياه، ناخن دراز، واه واه واه

هیچ نظری موجود نیست: