۱۳۸۹ اردیبهشت ۱۷, جمعه

اس ام اس جالب

وقتی تو پارک می‌شینید همین طور به یه جا زول نزنید، هر از گاهی یه تکون به خودتون بدید، فکر می‌کنن مجسمه‌اید می‌دزدنتون!
----

میخوام اتوبوس بسازم .... اتوشو دارم اما بوس ندارم .. یه بوس میدی ؟ لازم دارم
----
دنیا ۳ رکن داره :۱) اصلا عاشق نشو۲) اگه عاشق شدی واسه معشوقت بمیر۳) و اگه مردی خاک بر سر بی جنبت
----
عزيزم، بوسم ميدي . بوسم ميدي . بوسم ميدي . بوسم ميدي . بوسم ميدي خيلي بو سم ميدي، سم پاشي مي كردي؟
----
—-l-

l ‘.o

l / l

l JL

l

اگه یه بار دیگه از این اس ام اس های تکراری بدی خودمو دار میزنم

----
مرد آمد و دردی به دل عالم شد
از روز ازل قسمت زن ها غم شد
در دفتر خاطرات حوا خواندم
جانم به لبم رسید تا آدم شد!
----
آیا میدانید که گوشت کروکودیل آفریقایی 128 بار خوشمزه تر از پوست موز است
----
تو را از سمیم غلب و با طمام وجود دوصت دارم (چیه؟ مگه بی صوادها دل



ندارن؟)
----
1 ماچ

2 ماچ

3 ماچ

بسه دیگه ماچم نکن ! مرسی !
----
& -&&&&&

اگه گفتی اینا چی هستن ؟

زحمت نکش اونا خانواده اردک ها هستن

اونم توئی که تنهایی ، جوجه اردک زشت !
----
خوب دقت کن : برادر زن راننده ، دایی زن احمد است ، راننده چه نسبتی

با زن احمد دارد !؟
----
برای اینکه شکست نخورید هرگز تلاش نکنید
(خواجه گشاد الدین )
----
از شب پرسیدم برای کسی که دوسش دارم چه بنویسم



گفت: بابا بگیر بخواب حوصله داری
----
آهای مجسمه ی بی احساس سنگ دل
.
.
.
.


نگرانتم اگه هنوز ندزدیدنت یه خبر به من بده

هیچ نظری موجود نیست: