۱۳۸۹ شهریور ۲, سه‌شنبه

sms باحال

اتل متل صفاتو. دلم کرده هواتو. الهی زود ببینم. صورت مثل ماتو!
----
بعضي وقت ها اينقدر حواست به خودته و در آرزوهاي خودت غرقي كه يادت مي ره يه نفر منتظرته تا از دستشوئي بياي بيرون!
----
مريم من واقعا واست ميمرم . ميدوني چيه زهرا ؟ اصلا زندگيم بدون تو فايده نداره ! خدا شاهده سيمين , شب ها از عشقت خواب ندارم . مامانم ميگه فکر ناهيد ديوونه ات کرده ! هر چي بهش ميگم من غير از سپيده کسي رو نميخوام باورش نميشه ! تو بگو عاطفه جونم ! بايد چيکار کنم ؟
----
دو سوم کره ی زمین رو آب فرا گرفته! اونوقت تو ماهی کوچولوی نازنازی تو تنگ دل من چیکار میکنی؟
----
...................این پیام به دلیل سن کم شماسانسور شده است
----
جارو برقی با اینکه میدونه زباله راه نفسشو می بنده بازم قورتش میده... جاروبرقیتم زباله !!!!
----
قند لبانت؛
نمک‌گیرم کرد! نمیدانم فشارم بالاست یا قندم
----

زغال اسفندتم رفیق ! میسوزم تا چشم نخوری !

----

اگه ۱ روز ۱ شاپرک / تو خونتون کشید سرک

یه خرده یاد من بیفت / نگو ولش کن به درک !

----

اگه امشب خیس شدی نترس، جیش نکردی!

من برات یه دریا بوس فرستادم !!!

هیچ نظری موجود نیست: