۱۳۸۹ مرداد ۲۵, دوشنبه

sms اس ام اس

در زندگي افرادي هستند كه مثل قطار شهر بازي مي مونن. از بودن با اونا لذت مي بري ولي باهاشون به جايي نمي رسي.
----
ياد اون روزها بخير. وقتى من بچه بودم، مادرم يک تومن به من مى داد و مرا به فروشگاه مى فرستاد و من با ٣ کيلو سيب زمينى، دو بسته نان، سه پاکت شير، يک کيلو پنير، يک بسته چاى و دوازده تا تخم مرغ به خانه برمى گشتم. اما الان ديگه از اين خبرها نيست...
!همه جا توى فروشگاه ها دوربين گذاشته اند
----
می دونی الآن دارم چی می خورم؟حسرت یک لحظه دیدن تو.
----
دوسطط دارم با (ط) دسته دار که دسته اش بخوره تو سر کسی که چشم دیدن تو رو نداره!
----
تنهای اول: هیچکس همراه نیست!
----
نرم افزار عشقت توی قلبم نصب شده.
.
.
می خواهم آپدیتش کنم

.
.
.
لطفاْ گوشیتو بذار رو قلبت
----
*۱۴۱*تست عشق# !

انتقال اعتبار انجام شد

مبلغ: ۲ تا بوس آبدار

کارمزد: ۱ بغل محکم

موجودی جدید : یه عشق شگفت انگیز !
----
اگر خورشید محو تماشای تو نیست...
دلگیر نشو، از پشت کوه اومده!

----
باز باران تا همیشه نم نمک بر روی شیشه


مینویسه تا بدونی مهربونیت پاک نمیشه . . .

----
یک دستور! مراقب بچه ها باش تا گلهارو نچینند، اشتباه نکن، من شهردار نیستم، فقط نگران توام گلم

هیچ نظری موجود نیست: