۱۳۸۹ مرداد ۱۹, سه‌شنبه

اس ام اس و جوک

وقتی عزرائیل به من کفت نوبت توست که بمیری، فهمیدم این تو بمیری از اون تو بمیری ها نیست!
----
دوست عزيز! به علت مشغله زياد از سركار گذاشتن شما معذورم!
----
هه هه هه
ببخشید
یه لحظه تو رو تو ذهنم تجسم کردم نتونستم جلو خندمو بگیرم.
----
باحالترین رفیقت کیه؟
الف:من
ب:الف
ج:الف و ب
د:همه موارد
----
در ساحل عشقت ماهی کوچولویی هستم كه در انتظاره تو چشم به دور دستها دوختم.

.

.

(مرغ ماهی خوار كجا ماندی)
----
لذت بخش ترین سکوت ها بعد از خداحافظی با آدم پر حرف ایجاد میشود
----
ماکه رفتیم .. .. . . .... . . . کجا دنبالم راه افتادی؟ .......... دیوونه! میگم نیا ...... .... بابا دارم میرم دستشویی عجب ها
----
.
.
.نرو
.
.
.نرو
.
.
.سلام، آفرین که به حرف شیطون گوش نکردی، من این پایین منتظرت بودم. ...
----
سلامی به گرمی آش رشته که روش با پیاز داغ نوشته : دوست دارم فرشته
----
از عشق تو به کوچه پس کوچه ها زدم ، حالا عشق رو بی خیال بیا دنبالم گم شدم.
----
آمازون با تمام درختاش .... آسمون با تموم ستاره هاش.... دنیا با تموم آدم ها رو با هم جمع کنی خیلی میشه...
----

لبخندت را به هر قیمت خریدارم! شوخی کردم نخند هزار تومان بیشتر ندارم


۱ نظر:

ناشناس گفت...

بد نبود.......ریحون