۱۳۸۸ اسفند ۹, یکشنبه

اس ام اس خوشگل

سبو بشکست و دل بشکست و جام باده بشکست
خدایا در سرای ما چه بشکن بشکنه بشکن من نمی شکنم بشکن
----
سه تا دوست صمیمی دارم بهشون سفارش کردم تحویلت نگیرن !
( غم ، حسرت ، تنهایی! )
----
دنبالم بیا از پله ها برو پایین
!...
!...!...
!...!...!...
!...!...!...!...
!...!...!...!...!...
بیا ... ... ...بپیچ...
مستقیم ... ... ... وایسا موبایل داری؟
... مرسی
1...1...0 الو، سلام پلیس 110؟ یه منگل 5 دقیقه است که افتاده دنبالم!
----
با سلام اینجا تهران است. ساعت 3 بامداد
.
.
.
صدای مردم آزار !!!
----
من آلان تو آمریکا هستم، می خواستم ببینم راسته می گن وقتی اینجا روز باشه اونجا شبه؟
----
می خواستم ببینم ساعت چنده؟ چون ساعتم خوابیده دلم نیومد بیدارش کنم!
----
سلام عزیزم، خوبی؟ اگه دلت برام تنگ شده ساعت 9 بیا تا با خودم ببرمت.
آخه تازگی ها تو شهرداری استخدام شدم!
----
سازمان هواشناسی اعلام کرد: اوه اوه چقدر هوا سرده
----
شبکه خبر
پرس تی وی Press Tv
آی آر آی بی ان ان IRIBNN
فاکس نیوز Fox News
الجزیره Aljazeera
سی ان ان CNN
العربیه Alarabia
بی بی سی BBC
همه تایید کردند که : تو عزیز دلـــــــمــــی ، عزیز دلمی ، عزیز دلمی
-----
میدونی چطوری میشه یه خنگ رو گذاشت سر کار؟پایین رو بخون!
.
.
.
.
.
میدونی چطوری میشه یه خنگ رو سر کار نگه داشت؟ بالا رو بخون!
----
اگه بپرسند بهترین، زیباترین، شجاع ترین، محبوب ترین، داناترین، عاقل ترین ادم کیه؟
انگشتمو به طرفت تو دراز می کنم و می گم این نمی تونه باشه!
----
سن خودتو ضرب در ۷۷۷ کن بعد دوباره در عدد ۱۳ ضرب کن عدد جالبی بدست می آید! (بخدا جدیه… امتحان کن)
----

\(-_-)/
.....))
...((
_/ \_
اس ام اس جدید نداشتم گفتم برات قر بدم شاد شی
----
بیب بیب بیب..
فکرکردی بوقه!نه بابامیخوام بگم بی برو برگرد دوستت دارم
----
این یک اس ام اس نیستیک بهونه استکه میخواد بهت بگه هنوز هم کسی هست که سر کارت بذاره !
----
مثل شقایق زندگی کن ، کوتاه اما زیبا ، مثل پرستو ، فصلی کوچ کن ، اما هدفمند ، مثل پروانه بمیر ، دردناک اما با عشق ، مثل خر عرعر کن ، بلند اما شمرده و خوانا

۴ نظر:

rrp گفت...

جالب بودن
شوخي كردم
سركاري بود
اصلا هم جالب نبود
دوباره شوخي كردم
جالب
(گل)

ناشناس گفت...

عالی بود

ناشناس گفت...

dasteton tala

Satyar گفت...

Thanks