۱۳۸۸ بهمن ۲۸, چهارشنبه

پیامک سرکاری


v VV v V v V v Vv Vv VvV vVvV vVv
ميدوني اينا چين؟؟؟
.
.
.
اينا پرنده هايي هستن كه براي بوس كردن تو اومدن.از طرف من.
Vv اين دو تا هم حتما كاري داشتن دير رسيدن ....
----
برو پايين سر کاري نيست
l-l
l-l
l-l
l-l
l-l
حالا ميخواي نردبونو بردارم اين پايين بموني؟
----

Amianno espanza lamore dienta salute perfavore dominika sette kientima wovo elino romantika یعنی:
تو غلطططططططط میکنی وقتی نمی فهمی تا آخر میخونی!
----
عشق====>سرکاريه ... محبت====>تظاهره ... مهربوني====>مسخرست ... وفا====>مرده ... عهدوپيمون====>دلخوشيه ... عاطفه====>تموم شده ... مهر====> مدرسه باز ميشه
----
+ - + - + - + - + - + - + - +- + - + - +
- + - + - + - + - + - + - + - + -+ - + -
+- + - + - + - + - + - + - +-+- + - +- +
- + - + - + - + - + -
بشين جمع و تفریق کن ببين چندمين باره سرکار رفتي؟
----
اين سيب؛ بهترين سيب؛ شکل سيب؛ سر سيب؛ کار سيب؛ گذاشتن سيب؛ يه سيب؛ بچه سيب؛ دوست داشتنيه سيب...!
(حالا سيب رو حذف کن)
----
یه روز رفتیم معدن
.
.
.
.
بقیش واسه بعدن؟؟؟!!!
----
خرج کن ولی ول خرج نشو ، بخور ولی پر خور نشو ، عاشق باش ولی دیوونه نشو ، دوستت دارم ولی پر رو نشو !
----
اگه تو با من باشی
.
.
.
چراغ خونم باشی
.
.
.
آنقدر روشن خاموشت می کنم تا بسوزی !
----
یه لحظه پشتت رو به طرف من كن
.
.
.
.
.
آه ، میدونستم . آخه خر ما از كره گی دم نداشت!!!
----
اگه خواستي بوسم کني به نکات زير توجه کن :
.
.
.
.
ديدي ميخواي بوسم کني!!!! خجالت نمي کشي؟
----
*
*
*
گذشت اون زمان که این پایین سرکاری بود الان زمان ، زمان ابراز محبته!!! I Love You !
----
دعای شب یک کودک: خدایا! می دونی که کم آب خوردم، جیش همم رو کردم. پس کمک کن شب جامو خیس نکنم.
پس حالا که دعاتو خوندی برو لالا کن!
----
تا حالا دیدی خر پرواز کنه حتما ندیدی .
در نتیجه فکر پروازو از سرت بیرون کن!
----
اسمتو روی کوه نوشتم خراب شد
روی شمع نوشتم آب شد
روی قلبم نوشتم شکست
جمع کن خودتو با این اسمت
----
رفتم گلستان که با عشق برات يه دامن گل بچينم، ديدم شلوار پامه
----
اين آخرين چيزيه كه از تو برام مونده:
. ¥
¥ .
¥.
جا ي پاهات رو ديوار اطاقم،
يادت به خير، عجب مارمولكي بودي!!!
----
نگاهت همچون باران است و قلبم همچون کوير
.
.
.
و مي داني که کوير بدون باران زنده است
.
.
پس برو بمير
----
میخواستم بهت یه چیزی بگم که تاحالا به کسی نگفتم ...... دوو ....... ..... دوو. ..... ........ .....دووو وو.... ..... دوووس ........ دوووس ...... ........ دووووووووس ..... ......... .......... دوووووووووووست .... ....... دووووووووووووووست ..... ........... دوسه تا که بزنم زیر گوشِت آدم میشی!!
----
خدا خیرت بده، شنیدم می ری بهزیستی برای اونایی که انگشت ندارن دست تو دماغشون می کنی!
----
تو قندی... نباتی... شکلاتی... عسلی... یا که شیرینی نداری بدی من با چاییم بخورم؟

هیچ نظری موجود نیست: