۱۳۸۸ بهمن ۱۱, یکشنبه

مسیج عشقی

شمابه علت حمل مرام وداشتن معرفت به حبس ابد درقلب من محكوم هستيد!
----
میدونی معنی<۷۲۱> چیه؟
یعنی:
بین(۷) آسمون و (۲) عالم، (۱)دونه ای به خدا!
----
ميگن نارنگي، چون پوستش زود کنده ميشه پيش مرگ همه ي ميوه هاست!
نارنگيتيم هلو !
----
دوست مثل بالشته.
وقتی ناراحتی روش گریه کن، تو خستگی هات بهش تکیه کن، از خوشحالی بغلش کن، تو بیماریت سرت رو بذار روش.
بالشتم رفیق!
----
[¡] [¡] [] [¡] این قبرها را می بینى؟ یکیش خالیه، خریدمش تا برات بمیرم.
----
این اس ام اس تقدیم به خوبی که سخت به شطرنج زندگی مشغوله و نمی دونه که من مات رفاقتش هستم!
----
دوسطط دارم با (ط) دسته دار، تا دستش بخوره تو سر هر چی حسوده!
----
می خوام که عاشقت بشم، گل شقایقت بشم
دلم برات تنگ شده بود، گفتم مزاحمت بشم
----
سلام سلام موش موشی / نیستی کجایی، کوشی؟دلم شده قلمبه / بله، تویی که توشی !
----
مشترک گرامی! بدلیل بدهی قبلی، هر جا گیرت بیارم... می بوسمت!
----
سلام. حالت خوبه؟ تو گم شدی؟آخه دیدم پشت شیشه یه مغازه نوشته یک تکه طلا با ارزش پیدا شده... گفتم شاید تو باشی!

هیچ نظری موجود نیست: