۱۳۸۸ دی ۱۴, دوشنبه

جوک دکتر

اولی: آقای دکتر، من فکر می کنم عینک لازم دارم.


دومی: بله حتما! چون این جا مغازه ساندویچ فروشی است!


----


يه روز يه خانمي زنگ ميزنه به دكتر ميگه : آقاي دكتر به دادم برسيد بچه ام مداد قورت داده .


دكتره ميگه : من همين الان ميام .


خانمه ميگه : دكتر تا اون موقع چي كار كنم ؟


دكتر ميگه : تا اون موقع ميتونين با خودكار بنويسين


----


مردي ميره دكتر و ميگه آقاي دكتر من همه چيز رو دو تا ميبينم


دكتر: ببينم شما هر چهار تاتون همين مشگل رو دارين؟!!!


----


سر در مطب جراح پلاستیک نوشته شده: لولو تحویل میگیریم هلو تحویل میدیم


----


با جواب دادن به اين سؤال روانپزشکی زیر ميتوانيد بفهميد افسرده هستيد يا خير.


سؤال: افسرده هستيد يا خير؟


----


غضنفر:« آقاي دكتر! انگشتم هنوز به شدت درد مي كند!»


دكتر: «مگر نسخه ديروز را نپيچيدي؟»


غضنفر: «چرا، پيچيدم دور انگشتم، ولي اثر نداشت!»


----


طرف پاش درد ميگيره قرص مسكن مي ذاره تو جورابش
----
مردي به مطب پزشك رفت و گفت: «آقاي دكتر! چند وقتي است كه بيماري فراموشي گرفته ام. چه كار كنم؟»
پزشك:« اول بهتر است تا فراموش نكرده اي، ويزيت مرا بدهي.»

هیچ نظری موجود نیست: