۱۳۸۸ دی ۲۰, یکشنبه

مسیج های جدید

همیشه به زندگی بخند


بخند


.


.


.


آره بخند


.


.


.


بخند


.


.


.


.


.


.


بسه دیگه! نیشتو ببند!


----


ببخشید، یه سوال شرعى دارم


.


.


.


دیشب خواب شما رو دیدم، آیا نماز وحشت بر من واجبه؟


----


3 روش فرشته شدن:


1....


2....


3...


چیه؟ دنبال چی می گردی؟ تو فعلا آدم شو، فرشته شدن پیشکشت!


----


سلام .حالت خوبه؟ تو گم شدي؟؟!!!
.
.
.
آخه ديدم پشت شيشه يه مغازه نوشته يك تكه طلاي با ارزش پيدا شده گفتم شايد تو باشي
----
بازم مرام تیر آهن!!

یه مدت که خبری ازش نگیری خودش زنگ میزنه!
----
الهی تو خورشید بشی و من زمین
تا سالی یک بار من دور تو بگردم و سالی ۳۶۵ روز تو دور من بگردی
----
اگه دیدی یه سوسک پشت و رو افتاده و داره دستو پا می زنه فکر نکن که زدنش
.
.
.
.
.
.
داره به قیافه ی تو می خنده
----
اگر مایلید با یک افغانی ازدواج کنیدبه نکات زیر توجه کنید
.
.
.
.
.
خاک بر سرت ؛ مگه مایلی؟
----
سه راه برای پول درآوردن وجود داره:
۱/ پدرت برات پول در بیاره
۲/پدر مردم رو برای پول دربیاری
۳/ پدرت دربیاد تا پول دربیاری
----
یارو میره لب دریا
.
.
بقیش بمونه واسه فردا

هیچ نظری موجود نیست: