۱۳۸۸ آذر ۱۹, پنجشنبه

جوک خنده دار

غضنفر می ره بانک وام بگیره، ضامن نداشت، منفجر می شه
----
ازحیف نون میپرسن شراب زندگی یعنی جه ؟
میگه : نمیدونم ، من فقط دوغ میخورم !!!
----
غضنفر به البرادعی رئیس اژانس انرژی هسته ای میگه : تو واقعا دکتر هستی؟
اونم با افتخار می گه : بله من دکتر هستم.
غضنفر میگه : خوب بدبخت پس چرا تو اژانس کار میکنی؟
----
به حیف نون میگن تا حالا کسی بهت گفته آقا؟
میگه آره یه بار تو توالت بودم یکی گفت آقا بیا بیرون دیگه …
----
به غضنفر میگن: واجبی چیست؟
میگه: پودریست باستانی که در حداکثر ۵ دقیقه میرزا کوچک خان جنگلی را به دکتر الهی قمشه ای تبدیل می کند.
----
از یارو می پرسن خواهرت دختر زائیده یا پسر؟
میگه به من اطلاع ندادن, هنوز نمیدونم دایی شدم یا خاله
----
یارو تصمیم میگیره همه ی نگرانی هاشو به دریا بسپره…هرکاری میکنه زنش سوار قایق نمیشه!!
----
غضنفر گاو داری میزنه مامور بهداشت میاد میگه به گاوات چی میدی ؟
میگه : آت اشغال مامور کلی جریمش میکنه.ساله بعد میاد میگه به گاوات چی میدی ؟
میگه : جوجه کباب ,پیتزا . باز یارو جریمش میکنه.
سال بعد میاد میگه به گاوات چی میدی ؟
میگه : والا هر روز صبح بهشون ۱۰۰۰ تومن میدم هر چی دوست دارن بخرن بخورن !
----
به غضنفرمیگن دستشویی چند بخشه‎?‎ میگه دوبخش زنانه , مردانه
----
طرف میره کولر بخره، یارو میگه : کولر آبی میخوای؟
میگه : فرقی نمیکنه، قرمز بده

هیچ نظری موجود نیست: