۱۳۸۸ آذر ۲۲, یکشنبه

پیامک خنده دار

نمی تونم بگم که فقط تو رو دارم
.
.
.
چون دیشب خرمون زایید!
----
SMS مثل فاتحه می مونه، برای هر کس که بفرستی روحش شاد می شه!
----
مشترک گرامی حرکت زشت شما را دیدیم
.
.
.
هیچکس تنها نیست. همراه اول
----
می خوام برم ونیز، پیدا کنم یه میز خیلی تر و تمیز با یه چاقوی تیز روش بنویسم یه ریز دوستت دارم عزیز!
----
بودنت یک جور ، نبودنت یک جور ، در این دنیای جور وا جور ، دوست دارم بد جور .
----
تو قلبمي تو خونمي تو همه وجودمي
.
.
.
رفتم دكتر، ميگه انگل داري !
----
تو گلي عين گلاي قشنگ قالي
تو به ظرافت تارو پود فرش هاي ايراني
اصلا تو خود فرش پاتريسي که يه تخته ش کمه !
----
مهربانی را وقتی دیدم که کودکی خورشید را در دفتر نقاشیش سیاه کشید ، تا پدر کارگرش ، زیر نور آفتاب نسوزد.
----
تنهايي دلم را با جذابيت نگاهت پاک کردي خونه قلبم رو از غمها شستي
.
.
.
حالا که داري زحمت ميکشي،روي اين ميز هم يه دستمال بکش !
----
برق نگاهت
چشماي خمارت
لهجه ي حرف زدنت
منو ياد گداي سر کوچمون ميندازه !
----
اگه فکر کردي بري قيد چشاتو ميزنم
اگه فکر کردي ازت به آسوني دل ميکنم
.
.
.
براي اولين بار تو عمرت يه فکر درست کردي !
----
قيمت ميوه در ميادين تره بار به شدت افزايش يافت.
قدر خودتو بدون گلابي !
----
زندگي دو چيز به من آموخت
...
..
....
.....
....
....
....
که هيچکدومش به تو ربطي نداره !
----
كاشكي علم اونقدر پيشرفت مي كرد كه مي تونستم از همين جا بوسيله اس ام اس شصت پامو بكنم تو چشات !
----
نميدانم تا کدامين طلوع خواهم ماند و در کدامين غروب خواهم رفت.
اما اميدوارم تا اخرين لحظه اي که در اين دنيا هستم تو را سر کار بگذارم !
----
خياروهلو و سيب جلوي شماست. بين اين 3 ميوه کدام را انتخاب مي کنيد؟ (تمرکز کنيد و جواب را در ذهن خود نگه داريد. حال ويژگيهاي شخصيّت خود را مطابق جوابتان در بايين صفحه بيابيد.)
.
.
جواب: اگر هلو را انتخاب کرديد مشخص مي شود شما فردي هستيد که هلو دوست دارد!
اگر سيب را انتخاب کرديد مشخص مي شود شما فردي هستيد که سيب دوست دارد!
اگر خيار را انتخاب کرديد مشخص مي شود شما فردي هستيد که خيار دوست دارد !
----
رو تموم گلبرگها نوشتم دوستت دارم ولي تو مثل بز خورديشون !
----
مرد دهقان نگران به افق مینگریست و در فکر زمین شخم نزده اش و گاوش بود
.
.
.
اما گاو بیخیال داشت اس ام اس میخوند !
----
اگر خواستي يه کسي ، عاشق هم نفسي ، عمرشو حيرونت کنه ، جونشو قربونت کنه ، جون مادرت رو ما يکي حساب نکن !
----
خيلي بي فرهنگ و بي شعوري
...
در جامعه امروز بيداد مي کنه !
----
خروج افغانها از ایران تا 15 دی تمدید شد
.
.
.
بی معرفت بدون خداحافظی نری...!!
----
جلوی گلفروشی رد میشدم دیدم قشنگ ترين گلش نیست ..
گفتم اس ام اس بزنم ببینم چرا خوردیش گوسفند ... ؟ !
----

هیچ نظری موجود نیست: