۱۳۸۹ مرداد ۶, چهارشنبه

اس ام اس دوست داشتنی

دوست دارم پیتزای رویه میزت باشم تا به دسته تو تیکه تیکه بشم!
----
یاد اون روزها بخیر... دو تا دستامو می گرفتی و تو خیابونها با هم می چرخیدیم... تموم عشقت من بودم...امضا (فرغون)
----
چشم ها رو شستم... جور دیگر دیدم... باز هم سود نداشت...
تو همان کره الاغی بودی، که هنوزم هستی!
----
ببخشید این موقع شب بیدارت کردم،
می خواستم ببینم هنوزم داری خواب پنبه دانه می بینی؟
----
دانشمندان دارن تحقیق می کنن که یک انسان تا چند وقت می تونه بدون مغز زندگی کنه.
یه لطفی کن زنگ بزن سن خودتو بهشون بگو!
----
تو صحرای قلبم تو تنها شتری !
----
تو تک درخت زندگی من هستی که الاغم را به آن می بندم
----
یواش برو پایین یه چیزی بهت بگم

.

.

.

.

.

تند اومدی نمیگم!!!!!!!!!!!!!!
----
امروز سالگرد تولد پت و مته ! تو هم مثل من این روز رو به خنگ ترین کسی که میشناسی تبریک بگو!!! جنبه داشته باش واسه خودم نفرست
----
با گوشیت چکار کردی هر چی زنگ میزنم میگه : مشترک مورد نظر لوسه به تو نمیده بوسه
----
...*...
میدونی این چیه ؟ این تویی که تنها ستاره آسمون قلبمی
.
.
.
.
پاینتر نرو !
.
.
.
* * * * * * * * * * * * وای اینا کجا بودن !؟
----
هر وقت احساس کردی به آخر خط رسیدی ... .
.
.
.
.
از اتوبوس پیاده شو !
----
روزی بود روزگاری نداشت ! جنگلی بود که درختی نداشت ! شکارچی بود که تفنگ نداشت ! روزی این شکارچی با تفنگی که فشنگی نداشت آهوئی شکار کرد که سر نداشت ! انداختش توی کیسه ای که ته نداشت .
این شعر شاعری است که اسم نداشت اگر چه این شعر سر و ته نداشت ولی ارزش سر کار گذاشتن تو یکی رو داشت

هیچ نظری موجود نیست: