۱۳۸۹ تیر ۱۸, جمعه

اس ام اس روز

دوستت دارم و پيشت مي مونم تا وقتي كه با مني/اگه شك داري پس برو بپرس از هشت پاي پيشگوي آلماني
----
گر برد خانه جام را هلند

یاکند اسپانیا جام را بلند

ووووزلاي کر کند گوش جهان

باز گویم دوستت دارم بلند

----


یک کارت شارژ ده هزار تومانی پیدا شده. با دادن کد ۱۲ رقمی کارت را تحویل بگیرید.
----
میدونی بیکار به کی میگن؟
برو بایین
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
برو بالا
----
نگاهت همچون باران است و قلبم همچون کویر… و می دانی که کویر بدون باران زنده است… پس برو بمیر
----
صد بار اگر توبه شکستی، برو روان‌پزشک، مریضی شاید
----
دوستت دارم به اندازه ی تمام حرفهایی که زدم ، قربانت لال
----
1.2.3.4.52.6.7.8.9
.
.
.
آفرین مونگل فردا ( ABC ) کار میکنیم .
-----
لوتی ترین اس ام اس سال:


عشق تو مرا نموده قاطی


ما نو چه ایم و تو گنده لاتی!
----

آدم‌ها دو دسته‌اند: پولدار و بی‌پول.


تمامی دسته‌بندی‌های دیگر فاقد اعتبار می‌باشند.


شما جزو هر دسته ای باشید بی اعتبار میباشید
----
سلام خوبی !؟


تو این تابستون و گرما کولر هم جواب نمیده !


آدم یخی مثل تو میتونه چاره کار باشه !


پیش ما بیا !

----

خوشامدی كه خوشم امد ز امدنت


از امدنت اگر خبر داشتمی


ره در قدمت یونجه تر كاشتمی
----
تو این گرما بیا دیوونه گردیم

تو حوض آب یخ وارونه گردیم

که این گرمای سوزان کشت ما را

برای هم بیا هندونه گردیم
----
من عاشق نان داغم ای دوست

پروانه دشت و باغم ای دوست

گویند زن چراغ خانه است

من کشته چلچراغم ای دوست!


هیچ نظری موجود نیست: