۱۳۸۸ تیر ۱, دوشنبه

اس ام اس های پشت کامیونی 1

حسنی به مکتب نمی رفت باباش گذاشت کمک شوفری
----
انل متل رفاقت ، دل به تو كرده عادت ، برات دعا مي كنم ، اينه رسم‎ صداقت
----
دنبالم نیا ، آواره میشی !!!
----
گلگیرم ولی گل نمی گیرم !
----
عشقو برات کشیدم ميون موج دريا رو ماسه هاش نوشتم دوست دارم يه دنيا
----
در ماهیتابه عشقت سوختیم بی وفا روغن بریز !
----
ما ز یاران چشم یاری داشتیم هندوانه كاشتیم اما كدو برداشتیم
----
احتیاط کن
التماس نکن !!!
----
ای صوفی برو لقمه خود گاز بزن
کم پشت سر خلق خدا ساز بزن
----
آبمیوه صداتم ،
چرخ کرده نگاتم ،
قربون اون چشاتم ،
کشته خندهاتم ،
من مرده حیاتم ،
تا عمر دارم فداتم ،
بعد از مرگم خاک پاتم ،
تا هستی خاطرخاتم
----
رو باک کامیونا می نویسن :
شکمو !!!
یا بخور نوش جان !!!
یا الهی کوفتت بشه
----
خوشگلي بانمکي يک رخ زيبا داري
بي جهت نيست که در کنج دلم جا داري
----
در قمار زندگي عاقبت ما باختيم
بسکه تکخال محبت بر زمين انداختيم
----
بوق نزن ژيان . . . . . . . . . . . . ميخورمتا
----
داداش مرگ من يواش

هیچ نظری موجود نیست: