۱۳۸۹ مهر ۱۷, شنبه

sms روز

تو نمونه اي واقعا نمونه اي باور كن نمونه اي
.
.
.
.
.
لطفا فردا قبل از ساعت 8 خودتو تحويل آزمايشگاه بده
----
گر به تو افتدم نظر، چهره به چهره، رو به رو

پا به فرار می نهم، کوچه به کوچه، کو به کو!
----
عزيزم امروز روز توست.
.
.
.

روز جهاني كودك بر تمام كودكان بويژه كودكان عقب افتاده مبارك
----
سلام ,
امروز روز جهاني کودک بود, اصلا حواسم بهت نبود .. کوچولو روزت مبارک !!
----
خيلى دلم مى خواهد برات بميرم ولى خودت مى دونى پهلوانان نمى ميرند !
----
صد سال بعدازمرك من ، تا بشكافی قبرمن / خواهی شنيد ازقلب من ،ILOVEYOU محبوب من
----
اداره بهداشت اعلام کرد: يه ميکروب فرار کرده ! حماقت نکن تسليم شو!
----
تو در کودکی اونقدر مهربون بودی که حتی به گل های قالی هم آب میدادی (جیش جیشو)
----
وى گلاي زرشكى بايه مداد مشكى هزار دفعه نوشتم تو انتهاى عشقى
----
يك سي سي دوستت دارم يك قطره عاشقتم يك ليتر به فكرتم يك بشكه دروغ گفتم
----
از شب پرسيدم براى كسى كه دوستش دارم چه بنويسم؟
گفت: بخواب بابا حوصله دارى..!
----


S/9> >/> jI >> SI

فارسیه

با دقت بخون

نوشته :

ای داد از درد دوری

هیچ نظری موجود نیست: