۱۳۸۷ بهمن ۵, شنبه

اس ام اس جدید

یه بار گفتم دوستت دارم ............بعدش هزار بار گفتم غلط کردم!
توانا بود هر که دانا بود، نیست دکتری که خطش خوانا بود.
نصیحت روز: هرجا که هستید، هر از گاهی دستی به جیب خود بکشید تا مطمئن شوید کیف پولتون سر جاشه. همین روش را در مورد دوست دختر یا دوست پسر خود نیز اعمال کنید!
تنها چیزی که به عدالت بین مردم تقسیم شده عقله..........چون هیچ کس نمی گه عقل من کمه!
به خانمی که سن واقعی اش را می گوید نباید اعتماد کرد، چون از چنین خانمی گفتن هر چیزی بر میاد!
در زندگی دو چیز است که انسان می تواند به آن دست یابد: اول بدست آوردن آرزوها و سپس لذت بردن از آنها. خردمندترین انسان ها دومی را انتخاب می کند.
برای اولین و آخرین بار زندگی کنید و تک تک روزهای آن را بعنوان یک زندگی مستقل به حساب بیاورید.
مردانی که دیر قول می دهند خوش قول ترین مردان دنیا هستند
مرز عشق این روزها شباهت زیادی به آدامس دارد: اول شیرین، بعد دوست داشتنی، سپس تکراری و خسته کننده و در آخر دور انداختنی!
مطمئن ترین اصل در طول زندگی خودسازی است نه اصلاح دیگران.
وقتی ناله های خرد شدن ات، زیر پای باران، نوای دل انگیزی شد، چه فرقی می کند برگ سبز کدام درختی؟
نرم افزار عشقت روی سخت افزار دلم خودبخود نصب شده، با این اس ام اس می خوام آپ دیتش کنم، لطفا گوشی را بزار روی قلب ات.

هیچ نظری موجود نیست: