۱۳۸۸ اردیبهشت ۲۲, سه‌شنبه

جوک و اس ام اس

عزیز دلم ! اگر تمام مردم دنیا جمع بشوند تا تو را از من بگیرند به آنان خواهم گفت : شما چرا زحمت کشیدید ، خودم می آوردمش !
----
اگه بگم خرابتم قول میدی تعمیرم کنی ؟
----
عشق یعنی اینکه وقتی می‌خوای برسونیش، رادیو پیام رو روشن کنی و ببینی کدوم مسیر پر ترافیک‌ تره!
----
به مناسبت قرار گرفتن سه روز پرستار، معلم و کارگر در یک هفته، هفته گذشته، هفته بینوایان نام گرفت!
----
برای شادی روح هموسو، 10 بار بگو لعنت بر شاهزاده تسو.این پیام رو برای 10 نفر بفرست، حتما امشب سوسانو میاد به خوابت!
----
اگر یک روز فروختمت، بدون من آدم فروش نیستم، گل فروشم!
----
اگر یک روز فروختمت، بدون من آدم فروش نیستم، گوسفند فروشم!
----
سریع 3 تا فتوکپی و یکی از عکسهات رو برام بفرست می خوام بخندم!
----
اگه ایرانسل داری این کد رو وارد کن . تمام تماسها ، اس ام اس هات با تمام خطوط مجانی میشه
.
.
.
.
.
.
*140*زرشک #
----
اندازه یه کامیون زنبور عسل دوست دارم...اگه جرآت داری برو بشمار
----
بیشتر نوابغ از دنیا رفتند,ابن سینا,فارابی,جابربن حیان منم حال خوشی ندارم...

هیچ نظری موجود نیست: