۱۳۸۹ مهر ۱۱, یکشنبه

sms زیبا

مژده ای دل که مسیحا نفسی می آید ، شوهر خوب مگر گیر کسی می اید!
----
شنیده بودم که میگن خوشگلا بی وفا هستن

.
.
آخه تو که زشتی دیگه چــــــ ــ ــ ـرا ؟
----
شتر و گاو و میمون داشتن باهم بحث می کردن

شتره میگه من چیزای سنگین رو حمل می کنم

گاوه میگه منم شیر میدم
.
.

آخه توام یه چیزی بگو آبروت رفت ت ت
----
دوستت دارم با “س” سوزن ، به همه بگو تا بسوزن !
----
تنهایی یعنی اینکه وقتی برات اس ام اس میاد ، مطمئن باشی که از طرفه ایرانسله !
----
جات تو دلمه!
.
.
.
.
.
.
.
فقط جاتو خیس نکنی
----
با ازدواج، مرد روی گذشته اش خط می کشد و زن روی آینده اش. (سینکالویس)
----
پيامك دادي و از خود به در شدم"
از ديدنش، به جان تو، كلى پكر شدم!
از دست شكوه‏هاى تو، من خون جگر شدم
بد بود حال و روزم و از بد، بدتر شدم!
----
زن به زرق و برق مي انديشد
مرد به قبض برق مي انديشد
زرق و برق و قبض برق=زر ورق
----
تا عاقلان راهی برای خندیدن بیابند دیوانگان هزار بار خندیده اند . . .
----
اراده آهنین ۷بار زمین خوردن و ۸ بار بلند شدن است . . .

هیچ نظری موجود نیست: