۱۳۸۸ دی ۱۷, پنجشنبه

مسیج های باحال

شنیدم 5 شنبه عقدته. بی وفا! چرا ما رو خبر نکردی؟


.


.


.


.


.


.


ستاد روحیه دهی به مجردها!


----


ای با صفا


.


.


.


تورا زنم صداهر روز می دهم ندا


.


.


.


اگر داشتی وفاSMS می دادی گدا !


----


زنها فرشته اند


.


.


.


البته فرشته قبض روح!


----


جریان چیه که جسد اونایی که ادعا میکنن برای ما میمیرن ، هیچوقت پیدا نمیشه !؟


----


زندگی را از تو نام برده اند !


ز : زاویه نگاه تو


ن : نوای کلام تو


د : درگاه ابروی تو


گ : گیسوی پریشان تو


ی : یارو ، سر کاری!


----


دوستت ندارم به اندازه اقیانوس، چون یه روز تموم می شه.
دوستت ندارم به اندازه خورشید، چون غروب می کنه.
دوستت دارم به اندازه روت که هیچوقت کم نمی شه!


----


توی قلبم نوشتم ورود ممنوع !
حالا که وارد شدی ، خروج ممنوع !!


----


اگه صدای اس ام اس گوشیت در اومد ، نگو پیام دارم
بگو یه رفیق با مرام دارم که یادم کرده !


----


در بیابان قلبم


.


..


..


..


.


تو تنها شتری!


----


زبونی که نگه دوست دارم به درد بستنی لیسیدن میخوره !
پس
د
و
س
ت
د
ا
ر
ولش کن ! بستنیش خوشمزه تره !!!
----
عروسک قشنگ من قرمز پوشیده / تو رختخواب مخمل آبی خوابیده
عروسک من ، چشماتو باز کن / اس ام اس تو حالا نگاه کن !
عروسکم اوسگل شدی ، برو لالا کن !!!
----
مامانه داشته واسه بچه اش لالائی میخونده
بعد از 15 دقیقه بچه میگه :
خوب دیگه مامان خفه شو میخوام بخوابم !!!

هیچ نظری موجود نیست: