۱۳۸۷ اسفند ۱۹, دوشنبه

اس ام اس عید و چهارشنبه سوری

سلام عزیزم، خوبی؟ اگه دلت برام تنگ شده ساعت 9 بیا تا با خودم ببرمت.آخه تازگی ها تو شهرداری استخدام شدم!
----
شرمنده که SMS خالی بود، ولی عوضش پریدن شما روی گوشی عالی بود!
----
(مخصوص نیمه شب): .می خواستم ببینم ساعت چنده؟ چون ساعتم خوابیده دلم نیومد بیدارش کنم!
-----
(مخصوص نیمه شب): من آلان تو آمریکا هستم، می خواستم ببینم راسته می گن وقتی اینجا روز باشه اونجا شبه؟
----
(مخصوص نیمه شب): خوابی؟ خوب اشکالی نداره، هر وقت بیدار شدی بهت می گم... بخواب
----
با یاد سرخی گونه هات..درخشش چشمات ..سوزانندگی لبهات..داغی عشقت از رو آتیش میپرم دوستت دارم آتیش پاره چهارشنبه سوری مبارک
----
به علت نبودن چرت و پرت از هم اکنون سال نو را به شما تبریک عرض مینماییم..
از طرف انجمن بیکاران اس ام اس باز ایران
----
این پیامک رو تا 10 روز دیگه نخون
.....
نرو پایین
......
هی عمو !!!
.....
بیخیال شو
....
یادت باشه اولین کسی که سال نو رو بهت تبریک گفت من بودم
----
آسمان را می خواهم برای عبور، جاده باریکست!
ماه را می خواهم برای نور، راه تاریکست !
تورو می خواهم برای نظافت ، عید نزدیکست!
----
چهارشنبه سوری نزدیکه.یه وقت نری از رو آتیش بپری.....آخه تجربه ثابت کرده بره رو آتیش کباب میشه

هیچ نظری موجود نیست: